Manon van de Heuvel - Senior Klant Contact Specialist - Werkenbijkcs

Manon van de Heuvel

Manon van de Heuvel

Manon is een spin in het web. Ze geniet van de afwisseling die KCS haar biedt.

Hoe ben je bij KCS gekomen en wanneer?

Op 15 augustus 2010, via Google kwam ik terecht bij de vacature van KCS. Op de website van KCS heb ik toen gesolliciteerd.

Wat was je eerste indruk van KCS?

Gezellig en vooral erg leerzaam.

Wat denk je nu van KCS?

Het is gewoon gezellig. Als je wilt heb je genoeg mogelijkheden om door te groeien. Als jij dat goed aangeeft, staan ze daar voor open.

"Wekelijkse traktaties, een kapper of een massage in de drukke periode, welke werkgever doet dat nou?"

Wat vind je het leukst aan je werk bij KCS?

Om de mensen te coachen, ze op te leiden en vooral de afwisseling die ik hier heb binnen KCS.

Waarom is KCS meer dan een callcenter volgens jou?

Door onder andere de extra dingen die ze doen bij het EJW (eindejaarswerk). Wekelijks is er dan een verrassing in de vorm van een traktatie, een massage of een kapper/nagelstudio tijdens werkuren. Welke werkgever doet dat nou?

Wat is je leukste herinnering bij KCS?

De opleiding was heel erg leuk en gezellig. Ook door de nieuwe collega’s die je dan leert kennen.

Wat vertel je over KCS aan vrienden/familie?

Wat voor werkzaamheden ik doe en als ik iets leuks of geks meemaak en dat gebeurt nog wel eens bij KCS. Maar ook mijn werkervaring en de mogelijkheden die ik hier krijg.

Waarom zou je KCS aanbevelen als werkgever?

Omdat het een gezellig en leuk bedrijf is. Je werkt met veel leuke mensen en het werk met de klant is ook variërend.

Manon van de Heuvel

Kom ook werken bij KCS

Niet alleen je nieuwe collega's zijn leuk, maar wij streven ook naar de allerbeste werkplek.

Niet alleen je nieuwe collega's zijn leuk, maar wij streven ook naar de allerbeste werkplek.

Lees meer over werken bij KCS.