Over Klant Contact Services
Goed in contact
Bij KCS stimuleren we elkaar om verder te denken dan de initiële klantvraag. We willen de partner zijn voor onze klanten en opdrachtgevers. Bij KCS krijg je meer dan een antwoord op je vraag. Het menselijke aspect voert bij ons de boventoon. Dit geldt zowel voor klant, medewerker als opdrachtgever.
Klant Contact Services (KCS), een zelfstandig onderdeel van Achmea, ondersteunt alle Achmea-onderdelen in het aangaan en onderhouden van klantcontacten.
KCS is in 2001 opgericht en onderscheidt zich door de betrokkenheid van haar medewerkers bij haar opdrachtgevers en de klanten van die opdrachtgevers. KCS is doorlopend op zoek naar mogelijkheden om de dienstverlening voor de Achmea labels (waaronder Zilveren Kruis Achmea, Interpolis en FBTO) verder te verbeteren.
Klanten hebben steeds meer behoefte aan eerlijkheid en duidelijkheid. Ze willen geholpen worden, echt geholpen worden. KCS brengt Achmea en haar klanten dichter bij elkaar. Dat doen we door oprecht geïnteresseerd te zijn in de ander. Onze mensen luisteren echt naar wat er gezegd wordt en voelen zich persoonlijk verantwoordelijk voor het zo effectief mogelijk beantwoorden van de vraag van zowel klanten, medewerkers als Achmea.
Wij hebben de intense wens om het gezamenlijk steeds beter te doen. Onze mensen maken daarin het verschil. Zij zijn betrokken, voelen zich eigenaar van de vraag en stellen alles in het werk om deze te beantwoorden. Daarvoor hebben we de bewegingsvrijheid om echt contact te maken en verder te kijken dan de gebaande paden, waardoor we dat stapje extra kunnen zetten. Zo kunnen we tot verrassende, maar zeer passende oplossingen komen.