De kernwaarden van Klant Contact Services - Werkenbijkcs

Onze Kernwaarden

Wij bestaan om een reden. Met ons hoger doel geven wij aan wat onze bestaansrecht is. We leveren een unieke bijdrage aan onze opdrachtgevers, hun klanten en aan elkaar: ‘Klant Contact Services. Ruimte voor echt contact en flexibele oplossingen.’

Echt contact

Klantcontact is wat we doen. We richten ons op de echtheid van het contact; dat is ons primaire bestaansrecht, ons onderscheidend vermogen. Met ‘echt contact’ committeren we ons aan oprechtheid en authenticiteit in al onze contacten. Of het nu gaat om het contact met de klanten, met onze opdrachtgever of onderling contact met collega’s. Wij creëren waarde voor en door onze mensen. Wij blinken uit in mensgerichtheid. 

Flexibiliteit is de tweede pijler van ons bestaansrecht. We spelen in op veranderende wensen, we anticiperen hier op zodat we onze opdrachtgevers en klanten verrassen. Wij veren mee en bieden altijd een passende oplossing, ook als dat inhoudt dat we ongebaande wegen moeten inslaan.

Kernwaarden

De basis van KCS kenmerkt zich door de drie kernwaarden plezier, dynamisch en warm. Deze waarden geven aan hoe wij met elkaar omgaan, maar ook wat ons kenmerkt richting de buitenwereld. Deze kernwaarden vind je dan ook overal terug in de organisatie en in ons gedrag.

Plezier

Wij ervaren plezier in werk en leren. Hierdoor ontwikkelen we ons, verbeteren we onze prestaties en zorgen we voor een positieve werksfeer.

Warm

Bij KCS voelen wij ons thuis en anderen voelen zich thuis bij ons. Wij zorgen voor elkaar en onze klanten. Wij luisteren naar elkaar en leven met elkaar mee.

Dynamisch

Wij durven buiten bestaande kaders te treden. Hierdoor bieden wij verrassende oplossingen.

 
 
 

Is jouw interesse gewekt?

Bekijk alle vacatures OF Solliciteer direct