Jouw privacy en cookies - Werkenbijkcs

Privacy & Cookies

Klant Contact Services B.V.

Klant Contact Services B.V., gevestigd aan Baron de Coubertinlaan 35 2719 EN Zoetermeer, is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens zoals weergegeven in deze privacyverklaring.

Contactgegevens:

Klant Contact Services B.V.
Baron de Coubertinlaan 35
2719 EN Zoetermeer / +31 30 234 8888
www.klantcontactservices.nl

Klant Contact Services B.V. is een onderdeel van Achmea B.V. Heeft u een vraag, tip op klacht over privacy stuur dan een e-mail naar de Functionaris Gegevensbescherming van Achmea via privacymanager@achmea.nl

U kunt ook een brief sturen naar:
Achmea B.V.
Privacy manager
Compliance & Operational Risk Management
Postbus 866
3700 AW Zeist

Persoonsgegevens die wij verwerken

Klant Contact Services B.V. verwerkt uw persoonsgegevens doordat u gebruik maakt van onze diensten en/of omdat u deze zelf aan ons verstrekt.

Hieronder vindt u een overzicht van de persoonsgegevens die wij verwerken:
- Voor- en achternaan
- Adresgegevens
- Telefoonnummer
- E-mailadres
- Overige persoonsgegevens die u actief verstrekt bijvoorbeeld door een profiel op deze website aan te maken, in correspondentie en telefonisch

Bijzondere en/of gevoelige persoonsgegevens die wij verwerken

Onze website en/of dienst heeft niet de intentie gegevens te verzamelen over websitebezoekers die jonger zijn dan 16 jaar. Tenzij ze toestemming hebben van ouders of voogd. We kunnen echter niet controleren of een bezoeker ouder dan 16 is. Wij raden ouders dan ook aan betrokken te zijn bij de online activiteiten van hun kinderen, om zo te voorkomen dat er gegevens over kinderen verzameld worden zonder ouderlijke toestemming. Als u er van overtuigd bent dat wij zonder die toestemming persoonlijke gegevens hebben verzameld over een minderjarige, neem dan contact met ons op via MT@klantcontactservices.nl, dan verwijderen wij deze informatie.

Met welk doel en op basis van welke grondslag wij persoonsgegevens verwerken

Klant Contact Services B.V. verwerkt uw persoonsgegevens voor de volgende doelen:
- Het afhandelen van uw betaling
- Een overeenkomst met u aan te gaan en uit te voeren
- Verzenden van onze nieuwsbrief en/of reclamefolder
- U te kunnen bellen of e-mailen indien dit nodig is om onze dienstverlening uit te kunnen voeren
- U te kunnen bellen of e-mailen indien dit nodig is voor onze vrijwilligersacties
- Een accountantscontrole te kunnen (laten) doen

Achmea B.V. is verantwoordelijk

Klant Contact Services B.V. is een merk van Achmea. Achmea B.V. is voor alle merken van Achmea verantwoordelijk voor een goede verwerking van uw persoonsgegevens.

Geautomatiseerde besluitvorming

Klant Contact Services B.V. neemt niet op basis van geautomatiseerde verwerkingen besluiten over zaken die (aanzienlijke) gevolgen kunnen hebben voor personen. Het gaat hier om besluiten die worden genomen door computerprogramma's of -systemen, zonder dat daar een mens (bijvoorbeeld een medewerker van Klant Contact Services B.V.) tussen zit.

Hoe lang we persoonsgegevens bewaren

Klant Contact Services B.V. bewaart uw persoonsgegevens niet langer dan strikt nodig is om de doelen te realiseren waarvoor uw gegevens worden verzameld. Wij hanteren de volgende bewaartermijnen voor de volgende (categorieën) van persoonsgegevens:

Leveranciers: Zolang wij een juridisch bindend contract hebben/Financiële gegevens conform wettelijke termijnen (7jaar).
Klanten: Zolang wij een juridisch bindend contract hebben/Financiële gegevens conform wettelijke termijnen (7 jaar).
Vrijwilligers: Tot u aangeeft niet meer deel in het bestand opgenomen te worden zodat wij u altijd kunnen bereiken bij een vrijwilligersactie.

Delen van persoonsgegevens met derden

Klant Contact Services B.V. verstrekt uitsluitend aan derden en alleen als dit nodig is voor de uitvoering van onze overeenkomst met u of om te voldoen aan een wettelijke verplichting.

Cookies, of vergelijkbare technieken, die wij gebruiken

Klant Contact Services B.V. gebruikt geen cookies of vergelijkbare technieken.

Regels en wetten voor privacy

Wij houden ons aan de wetten en regels voor privacy. Onder andere:
- De Algemene Verordening Gegevensbescherming
- De Uitvoeringswet Algemene Verordening Gegevensbescherming

Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen 

U heeft het recht om uw persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Daarnaast heeft u het recht om uw eventuele toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens door Klant Contact Services B.V. en heeft u het recht op gegevensoverdraagbaarheid. Dat betekent dat u bij ons een verzoek kunt indienen om de persoonsgegevens die wij van u beschikken in een computerbestand naar u of een ander, door u genoemde organisatie, te sturen. 

U kunt een verzoek tot inzage, correctie, verwijdering, gegevensoverdraging van uw persoonsgegevens of verzoek tot intrekking van uw toestemming of bezwaar op de verwerking van uw persoonsgegevens sturen naar MT@klantcontactservices.nl

Om er zeker van te zijn dat het verzoek tot inzage door u is gedaan, vragen wij u een kopie van uw identiteitsbewijs met het verzoek mee te sturen. Maak in deze kopie uw pasfoto, MRZ (machine readable zone, de strook met nummers onderaan het paspoort), paspoortnummer en Burgerservicenummer (BSN) zwart. Dit ter bescherming van uw privacy. We reageren zo snel mogelijk, maar binnen vier weken, op uw verzoek. 

Klant Contact Services B.V. wil u er tevens op wijzen dat u de mogelijkheid heeft om een klacht in te dienen bij de nationale toezichthouder, de Autoriteit Persoonsgegevens. Dat kan via de volgende link: https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/contact-met-de-autoriteit-persoonsgegevens/tip-ons

Hoe wij persoonsgegevens beveiligen

Klant Contact Services B.V. neemt de bescherming van uw gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. Als u de indruk heeft dat uw gegevens niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik, neem dan contact op met ons via MT@klantcontactservices.nl

Wij kunnen dit privacy statement veranderen

Dat mag bijvoorbeeld als er iets verandert in de wetten of regels. Of als wij nieuwe producten of diensten ontwikkelen. Op onze website vindt u altijd de laatste versie.

Deze laatste versie is van 4 oktober 2018.

De voordelen van werken bij KCS

Bij KCS voert het menselijke aspect de boventoon.

Wij vinden het belangrijk dat medewerkers zich bij ons thuisvoelen. Dat ze echt geÏntereseerd zijn in anderen. maar ook dat ze verantwoordelijkheid nemen voor hun werk en dat ze doen wat ze beloven.

Bij KCS hechten wij waarde aan een fijne werkplek waar je je thuis voelt.

Maar er is meer...

  • een marktconform salaris;
  • flexibele werktijden;
  • volop opleidings- en doorgroeimogelijkheden;
  • profiteren van aantrekkelijke kortingen op je ziektekostenverzekering;
  • reiskostenvergoeding voor zowel OV als eigen vervoer (tussen 10-30 km reisafstand);
  • 26 vakantiedagen op basis van een werkweek van 40 uur;
  • gezellige borrels en leuke activiteiten.

Lijkt dit je ook wat?

Meer over KCS

De voordelen van werken bij KCS

Bij KCS voert het menselijke aspect de boventoon.

Wij vinden het belangrijk dat medewerkers zich bij ons thuisvoelen. Dat ze echt geÏntereseerd zijn in anderen. maar ook dat ze verantwoordelijkheid nemen voor hun werk en dat ze doen wat ze beloven.

Bij KCS hechten wij waarde aan een fijne werkplek waar je je thuis voelt.

Maar er is meer...

  • een marktconform salaris;
  • flexibele werktijden;
  • volop opleidings- en doorgroeimogelijkheden;
  • profiteren van aantrekkelijke kortingen op je ziektekostenverzekering;
  • reiskostenvergoeding voor zowel OV als eigen vervoer (tussen 10-30 km reisafstand);
  • 26 vakantiedagen op basis van een werkweek van 40 uur;
  • gezellige borrels en leuke activiteiten.

Lijkt dit je ook wat?

Meer over KCS

Is jouw interesse gewekt?

Bekijk alle vacatures OF Solliciteer direct