SERVICEDESK COÖRDINATOR

Marloes Wielaard

Marloes haar dagelijkse uitdagingen in dit dynamische bedrijf zorgen ervoor dat ze haar werk met passie doet.

Hoe ben je bij KCD gekomen en wanneer?
Ik ben in 2006 in dienst getreden bij KCS, Klant Contact Services, voor we in 2020 KCD werden.

Wat was je eerste indruk van KCD?
Mijn eerste indruk van KCD (toen nog KCS) was een kleine gezellige club, we waren immers toen met zijn zessen… zo kan je zien hoe snel het is gegaan.

Wat denk je nu van KCD?
Als ik achterom kijk dan hebben we de afgelopen jaren een waanzinnige groei doorgemaakt en heel veel fijne collega’s aan ons weten te binden. En een uitdagende visie neergezet. Een bedrijf om trots op te zijn.

“WIJ GAAN UITDAGINGEN NIET UIT DE WEG EN ER IS RUIMTE VOOR PERSOONLIJKE GROEI.”

Wat vind je het leukst aan je werk bij KCD?
De afwisseling, de hectiek, de dynamiek en de uitdagingen.

Waarom is KCD meer dan een callcenter volgens jou?
Wij gaan verder dan alleen de vraag beantwoorden, wij willen de verzekerde ‘echt’ verder helpen. Wij maken écht contact.

Wat is je leukste herinnering bij KCD (voormalig KCS)?
Goh, dat zijn er zoveel in al die jaren. Belangrijk is dat je hier met plezier naar je werk gaat, dat stralen we uit en dat is ook echt voelbaar.

Wat vertel je over KCD aan vrienden/familie? Waarom zou je KCD aanbevelen als werkgever?
Ik zou KCD zeker aanbevelen, het is een warme, snelgroeiende organisatie waar de menselijke kant voorop staat. Wij gaan uitdagingen niet uit de weg en er is ruimte voor persoonlijke groei.