TRAINER

José Croes

Hoe ben je bij KCD gekomen en wanneer?
Ruim 10 geleden toen ik een nieuwe uitdaging zocht als ervaren Opleider.

Wat was je eerste indruk van KCD?
Dynamisch en informeel met heel veel expertise op het gebied van Klantcontact. Er is veel oog voor Klant Contact Specialisten en er heerst een goede sfeer.

Wat denk je nu van KCD?
Als bedrijf willen we echt elke dag beter worden. En dat lukt ook. We zijn continue op zoek naar de balans tussen rendement, flexibiliteit en kwaliteit. Dat maakt het werk spannend en uitdagend.
Als je het leuk vindt om dagelijks nieuwe ervaringen op te doen en je bent niet bang voor veranderingen dan is KCD een geweldig bedrijf.

Wat vind je het leukst aan je werk bij KCD?
Als Opleider help ik, door mijn ervaring en expertise, collega’s hun doel te bereiken. Dat geeft mij energie. We Coachen op resultaat. Dat doen we door te laten zien waar je al goed in bent en helpen je met het ontwikkelen van nieuwe vaardigheden.

Waarom is KCD meer dan een callcenter volgens jou?
Werken voor onze opdrachtgevers is meer dan alleen de telefoon aannemen. De 9+ ervaring van de klant die met ons belt staat voorop. Om dit te bereiken heb je veel kennis en vaardigheden nodig. Daarnaast moet je het ook leuk en belangrijk vinden om een goed gesprek met de klant te voeren. Dag in dag uit. Dat vraagt heel veel van de collega’s aan de telefoon maar daar krijg je ook veel voor terug.

Wat is je leukste herinnering bij KCD?
De dag dat ik 10 jaar in dienst was, kreeg ik een schitterend boeket bloemen. Ik had geen idee dat ik al weer zo lang in dienst ben. De jaren zijn omgevlogen.

Wat vertel je over KCD aan vrienden/familie? Waarom zou je KCD aanbevelen als werkgever?
Als je dynamiek en afwisseling leuk vindt en je houdt wel van resultaatgericht werken dan is werken bij KCD wel wat voor jou! Bovendien heerst er een goede sfeer en is geen enkele werkdag hetzelfde.